Vad gör jag just nu?

Publicerad 2014-01-07 22:23:07 i Allmänt,

Jag har fått i uppdrag att rita Famichan som är en maskot till Japanspel.se

Jag tycker det är väldigt kul och har inte känt mig så pressad som jag trodde att jag skulle. kanske för att de redan hade en färdig design att gå efter vad gällde färg-tema och frisyr och sånt.

Så nu har jag bestämt mig för att börja ta commissions på min deviantartsida, ( Linnzy ) men tänkte ta det lite lugnt och börja smått. Dessutom har jag fortfarande några art-trades mm att göra klart.
 
 
Här har ni iallafall Fami-chan
 
Tidigare Fami-Chans som jag har gjort är;
 
 
 
 
Mer spännande bilder kommer snart hoppas jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Lindberg

3-årigt gymnasie Estetisk Bild, därefter så gott som självlärd.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela