Summerclouds

Publicerad 2013-08-28 23:11:00 i Kludd,

Ibland händer det.
Ibland målar jag digitalt också.
Det blir visserligen inga mästerverk.
Mest för att jag inte orkar hålla på med datorn när den inte orkar med programmen som används. Jag har visserligen en "stordator" som jag kallar den, men den är inte mycket bättre heler...näsan segare och står tyvärr mest och samlar damm.

Men iallafall. Jag testade några nya moln-penslar och visst blev det fint men ännu ganska platt...need...more...practice...

just det..jag har en wacom platta med penna, men tyvärr sjunger pennan nog på sista versen plus att spetsen är väldigt sliten (och inte utbytbar tyvärr) därför blir det inte heller så mycket digitalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Lindberg

3-årigt gymnasie Estetisk Bild, därefter så gott som självlärd.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela