It's a chilly Halloween, baby!

Publicerad 2013-09-23 14:53:00 i W.I.P,

Blev inte riktigt nöjd med mitt tävlings-bidrag till Winx-tävlingen så jag bestämde mig för att försöka med en annan karaktär, nämligen Icy. (egentligen ville jag ha med alla tre trix-häxorna men fick inte till det)
 
Också blev det lite halloweentema på det.
 
Ska bara bestämma mig för hur exakt jag ska färglägga henne...alltså i vilket färgtema, hennes signaturfärg är ju visserligen blått (ljusblå och lite mörkare typ petrolblått). Jag tänkte egentligen lite typiska halloweenfärger som svart, orange och brunt men vet inte riktigt om hon verkligen skulle passa i det...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Lindberg

3-årigt gymnasie Estetisk Bild, därefter så gott som självlärd.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela